• EUR

    Valuutta

    HUOM! Maksu laskutetaan euroissa. Muilla valuutoilla näytetyt hinnat ovat arvioita perustuen Euroopan Keskuspankin päivän valuuttakurssiin.


    • EUR
    • SEK kr
    • GBP £
    • USD $
    • AUD $
    • CAD $
    • CHF
    • CZK
    • DKK kr
    • JPY ¥
    • NOK kr
    • PLN
    • RUB руб
  • Toimitusmaa:

    Toimitusmaa

Barefoot-kengät

Barefoot-kengät

Valinnat

Ei rajausta

Näytä

Koko

Valmistaja

Väri

2
4
1
1
1

Hinta

71
137

Barefoot-jalkineet eli kotoisasti paljasjalkakengät. Ihmisen liikkuessa luonnonmukaisella alustalla avojaloin toimii jalkaterä aktiivisesti sille tarkoitetulla tavalla. Barefoot-jalkineiden uskomattoman taipuisa pohja mahdollistaa luonnollisen askelluksen. Niiden käyttö vahvistaa tehokkaasti jalkapohja-, pohje ja reisilihaksia. Myös ryhti ja tasapaino paranevat selkä- ja vatsalihasten saadessa harjoitusta. Useimmissa jalkineissa kantapääsi on selvästi päkiää korkeammalla mutta barefoot-jalkineissa tämä ero on minimoitu - näin pohkeesi pääsevät työskentelemään parhaalla tavalla. Barefoot-jalkineet antavat tottumattomille jalkapohjille suojaa karkeilta pinnoilta ja epätasaisuuksilta häiritsemättä tasapaino- ja voimantuottotehtäviä.

Evoluutio on miljoonien vuosien ajan pitänyt ihmistä barefoot-lajina, minäpä muunakaan. Vasta viimeisten vuosisatojen ajan olemme tottuneet jalkineisiin arkisena asiana. Etenkin 80-luvun juoksukenkäbuumi toi mukaan paljon iskunvaimennusta ja keinotekoista askelen ohjausta. Tämän takia moni kuluttaja on tottunut hölkkäämään kantapää edellä, mikä on ihmiskehon nivelille ja ryhdille lähtökohtaisesti tuhoisa tapa. Meistä useimmilla on kuitenkin tallella sekä päkiä että varpaat, joilla pitäisi olla täysin kriittinen rooli askelluksessa. Barefoot-jalkineilla saat näille alueille tuoreita tuntemuksia ja rutkasti treeniä!

Ihminen on biologisessa mielessä kanta-astuja mutta kun lähdetään ottamaan juoksuaskelia, vain päkiä ja varpaat voivat varmistaa jalan omien iskunvaimentimien toiminnan. Etenkin istumatyötä tekevän kannattaa keskittyä treenaamaan päkiöiden ja varpaiden toimintaa tasapainon ja voimantuoton suhteen. Nykytutkimusten mukaan barefoot-jalkineiden oikea käyttö voi korjata pronaatio-ongelmia ja askellusvirheitä.

Barefoot-treeni kannattaa aloittaa varovasti, vähän kerrallaan. Suhtaudu siihen kuin mihin tahansa treeniin: keskity askellukseen, korosta alkuvaiheessa päkiän ja varpaiden roolia ja anna lihaksille aikaa palautua. Tunnet varmasti pohkeissasi uudenlaista tuntumaa ja kykyä!

Valikoimistamme löydät barefoot-jalkineet niin kävelyyn, juoksuun kuin vapaa-aikaankin!

Näytetään 8/8 tuotetta
Takaisin ylös
Takaisin ylös

Valinnat

Ei rajausta

Sukupuoli

Koko

Valmistaja

Väri

2
4
1
1
1

Hinta

71
137

Barefoot-jalkineet eli kotoisasti paljasjalkakengät. Ihmisen liikkuessa luonnonmukaisella alustalla avojaloin toimii jalkaterä aktiivisesti sille tarkoitetulla tavalla. Barefoot-jalkineiden uskomattoman taipuisa pohja mahdollistaa luonnollisen askelluksen. Niiden käyttö vahvistaa tehokkaasti jalkapohja-, pohje ja reisilihaksia. Myös ryhti ja tasapaino paranevat selkä- ja vatsalihasten saadessa harjoitusta. Useimmissa jalkineissa kantapääsi on selvästi päkiää korkeammalla mutta barefoot-jalkineissa tämä ero on minimoitu - näin pohkeesi pääsevät työskentelemään parhaalla tavalla. Barefoot-jalkineet antavat tottumattomille jalkapohjille suojaa karkeilta pinnoilta ja epätasaisuuksilta häiritsemättä tasapaino- ja voimantuottotehtäviä.

Evoluutio on miljoonien vuosien ajan pitänyt ihmistä barefoot-lajina, minäpä muunakaan. Vasta viimeisten vuosisatojen ajan olemme tottuneet jalkineisiin arkisena asiana. Etenkin 80-luvun juoksukenkäbuumi toi mukaan paljon iskunvaimennusta ja keinotekoista askelen ohjausta. Tämän takia moni kuluttaja on tottunut hölkkäämään kantapää edellä, mikä on ihmiskehon nivelille ja ryhdille lähtökohtaisesti tuhoisa tapa. Meistä useimmilla on kuitenkin tallella sekä päkiä että varpaat, joilla pitäisi olla täysin kriittinen rooli askelluksessa. Barefoot-jalkineilla saat näille alueille tuoreita tuntemuksia ja rutkasti treeniä!

Ihminen on biologisessa mielessä kanta-astuja mutta kun lähdetään ottamaan juoksuaskelia, vain päkiä ja varpaat voivat varmistaa jalan omien iskunvaimentimien toiminnan. Etenkin istumatyötä tekevän kannattaa keskittyä treenaamaan päkiöiden ja varpaiden toimintaa tasapainon ja voimantuoton suhteen. Nykytutkimusten mukaan barefoot-jalkineiden oikea käyttö voi korjata pronaatio-ongelmia ja askellusvirheitä.

Barefoot-treeni kannattaa aloittaa varovasti, vähän kerrallaan. Suhtaudu siihen kuin mihin tahansa treeniin: keskity askellukseen, korosta alkuvaiheessa päkiän ja varpaiden roolia ja anna lihaksille aikaa palautua. Tunnet varmasti pohkeissasi uudenlaista tuntumaa ja kykyä!

Valikoimistamme löydät barefoot-jalkineet niin kävelyyn, juoksuun kuin vapaa-aikaankin!

Barefoot-jalkineet eli kotoisasti paljasjalkakengät. Ihmisen liikkuessa luonnonmukaisella alustalla avojaloin toimii jalkaterä aktiivisesti sille tarkoitetulla tavalla. Barefoot-jalkineiden uskomattoman taipuisa pohja mahdollistaa luonnollisen askelluksen. Niiden käyttö vahvistaa tehokkaasti jalkapohja-, pohje ja reisilihaksia. Myös ryhti ja tasapaino paranevat selkä- ja vatsalihasten saadessa harjoitusta. Useimmissa jalkineissa kantapääsi on selvästi päkiää korkeammalla mutta barefoot-jalkineissa tämä ero on minimoitu - näin pohkeesi pääsevät työskentelemään parhaalla tavalla. Barefoot-jalkineet antavat tottumattomille jalkapohjille suojaa karkeilta pinnoilta ja epätasaisuuksilta häiritsemättä tasapaino- ja voimantuottotehtäviä.

Evoluutio on miljoonien vuosien ajan pitänyt ihmistä barefoot-lajina, minäpä muunakaan. Vasta viimeisten vuosisatojen ajan olemme tottuneet jalkineisiin arkisena asiana. Etenkin 80-luvun juoksukenkäbuumi toi mukaan paljon iskunvaimennusta ja keinotekoista askelen ohjausta. Tämän takia moni kuluttaja on tottunut hölkkäämään kantapää edellä, mikä on ihmiskehon nivelille ja ryhdille lähtökohtaisesti tuhoisa tapa. Meistä useimmilla on kuitenkin tallella sekä päkiä että varpaat, joilla pitäisi olla täysin kriittinen rooli askelluksessa. Barefoot-jalkineilla saat näille alueille tuoreita tuntemuksia ja rutkasti treeniä!

Ihminen on biologisessa mielessä kanta-astuja mutta kun lähdetään ottamaan juoksuaskelia, vain päkiä ja varpaat voivat varmistaa jalan omien iskunvaimentimien toiminnan. Etenkin istumatyötä tekevän kannattaa keskittyä treenaamaan päkiöiden ja varpaiden toimintaa tasapainon ja voimantuoton suhteen. Nykytutkimusten mukaan barefoot-jalkineiden oikea käyttö voi korjata pronaatio-ongelmia ja askellusvirheitä.

Barefoot-treeni kannattaa aloittaa varovasti, vähän kerrallaan. Suhtaudu siihen kuin mihin tahansa treeniin: keskity askellukseen, korosta alkuvaiheessa päkiän ja varpaiden roolia ja anna lihaksille aikaa palautua. Tunnet varmasti pohkeissasi uudenlaista tuntumaa ja kykyä!

Valikoimistamme löydät barefoot-jalkineet niin kävelyyn, juoksuun kuin vapaa-aikaankin!

Rajaa hakua

OK