Läpeensä loistava yritys. Epäröin hieman tilaamista näin kaukaa toisesta maasta, mutta palvelu oli täydellistä ja minusta tulee pitkäaikainen asiakas. Kiitos!!
laajempi valikoima
Kaikki toimi hyvin!
Mielestäni kaikki toimii hienosti.
Paras palvelu
Aina huomaavaista ja ammattitaitoista palvelua Salon toimistolla!
Kaikki sujui hyvin ostokokemuksen osalta, ja olen erittäin tyytyväinen verkkochatissä saamaani neuvontaan.
Hyvä juttu, piste!
Kaikki hyvin – ei ongelmia – kiitos! :-)
Palvelumme oli hyvää. Parannettavaa ei ole.
Erittäin hyvää palvelua ja loistavia tuotteita.
Mahtava verkkokauppa, jossa on ainutlaatuisia tuotteita, ja toimitus oli uskomattoman nopea!
Kiitos paljon! Lähetä toki teksti, jonka haluat käännettäväksi suomeksi, niin aloitan heti.
Erittäin nopea palvelu
Haluan kiittää Scandinavian Outdooria laskettelupuolen kehittämisestä! Aiemmin niin sanotut huippuluokan sukset piti tilata ulkomailta, sillä tarjonta Suomessa oli hyvin rajallinen. Valikoima on kattava ja monipuolinen.
Hyvä ja laaja valikoima kaikkea!
Hyvin huollettu palvelu!
Oli hyvä juttu, että pystyin vaihtamaan tilaukseni toimitusosoitteen heti viikon ensimmäisenä arkiaamuna!
Kaikki sujui todella hyvin!
◽
Kaikki näyttäisi olevan kunnossa.
Hyvää palvelua heti.
Sujui hyvin, ei lisättävää.
Palvelu on minulle riittävän hyvä, kiitos.
Nopea palvelu
Se oli kaikin puolin hyvää
Todella nopea toimitus ja tuote on juuri sellainen kuin halusin, kiitos!
Erittäin hyvä kokemus, kaikki sujui täydellisesti.
Kiitos.
Loistava
Kokemukseni aikana ei ollut mitään moitittavaa – koko prosessi sujui alusta loppuun helposti ja vaivattomasti.
Tilaus onnistui helposti. Ei kehitettävää.
Tanskalaisena pidän hyvänä, että ruotsalaisille ja tanskalaisille verkkokaupoille on vaihtoehto. Hyvä myös, että teillä on suomalaisia tuotteita, joita ei saa Tanskasta. Ostin Martiini mef8 -taittoveitsen, jota en löytänyt Tanskasta. Käytän SO:ta jatkossakin.
Tilaaminen oli helppoa ja tuote tuli perille nopeasti. Ei moitittavaa prosessissa, kaikki toimi hienosti.
Nopea ja hyvä toimitus, kun tavaraa ei ollut saatavilla lähempää.
Kiitos hyvästä palvelusta ◽
Hyvää työtä, jatka samaan malliin!
Teillä on komia kauppa ja palvelu! :)
turvallista ja toimivaa. pidän.
Kaikki sujui hyvin
Kaikin puolin loistava palvelu kun asioin myymälässä sekä viestitse asiakaspalvelun kautta ja verkkosivu on helppokäyttöinen sekä ostaminen tehty helpoksi.
Minulla ei ole sinulle parannusehdotuksia.
Olen erittäin tyytyväinen.
Tosi hyvä ja ammatillinen palvelua! Kiitoksia paljon!
Todella sujuva ja nopea ostotapahtuma.
Ylipäätään kaikissa verkkokaupoissa on plussaa se, että tuotteiden kirjoitettuihin kuvauksiin panostetaan ja tietenkin useampi tuotekuvakin on eduksi.
Kaikki kunnossa!
Teitte hienoa työtä palvelunne kanssa. Jatkakaa samaan malliin myös jatkossa.
On hyvä, että teillä on laaja tuotevalikoima.
Pidin todella paljon tuotekuvauksesta, sillä sen avulla ymmärsin, millaisesta varusteesta on kyse, ja myös arvostelut olivat erittäin hyödyllisiä. Sivuillanne tuotekuvaukset vaikuttavat olevan "valaisevampia" eivätkä vain pakollinen minimi ilman näkökulmaa todellisesta käytöstä. Kiitos, ja tilaan varmasti jatkossakin!
Ei nyt tule mieleen mitään kehitettävää. Nopea toimitus oli ja tuote odotetun kaltainen ja hyvin kuvattu mitat.
Kiitos hyvästä ja nopeasta palvelusta!
Hyvää kevään odotusta◽
Olisin itse halunnut valita noutopisteen, nyt se valittiin automaattisesti ja meni hölmöön paikkaan.
Koska olen pitkä, olisi mukavaa, jos pitkiä vaatteita voisi suodattaa helpommin ja niiden tarkka pituus olisi ilmoitettu.
Paras verkkokauppa retkeilyvarusteiden hankintaan eikä tule mieleen muuta kehitysideaa kuin ehkä tarkempia tuotetietoja vaatteiden ja asusteiden painosta.
Hyvä valikoima ja asiointi. Eipä sen enempää mielessä.
Kaikki hyvin
Mielestäni tuotteet ja hinnat olivat hyvin esillä. Maksaminen oli sujuvaa.
En osaa sanoa miten palvelua voi kehittää. Itse olin tyytyväinen palveluun.
Asioin liikkeessä ja palvelu oli hyvä
Kaikki meni hyvin - kiitos!
En keksi mitään, nopea toimitus ja sujuvat kaupat! ◽
Hieman minua aluksi arvellutti, koska en ole aiemmin tilannut kenkiä postimyynnistä saati nettikaupasta. Kengät oivat juuri minun kokoa ja toimivat erittäin hyvin. Olen niin tyytyväinen palveluunne etten soisi sen muuttuvan.
Kaikki sujui täysin moitteettomasti. Asun Etelä-Ruotsissa, mutta toimitus kesti yhtä kauan kuin se olisi tullut naapurista. Sain koko ajan tarkat tiedot toimituksen etenemisestä. Palaan varmasti uudelleen!
//Mats
Tuotevalikoima ja verkkokauppa ansaitsevat täydet pisteet, mutta tuotteiden pakkaamiseen voisi kiinnittää jatkossa huomiota :-)
Ei mitään valittamista. Tilaus ja toimitus sujuivat ongelmitta.
Pysykää tällaisina. Olen erittäin tyytyväinen Scandinavian Outdooriin. Asiakaspalvelu on loistavaa, kaikki sujui hyvin. Tulen aina käymään SO:lla ja tekemään ostoksia siellä. Ja tietysti suosittelen SO:ta. Toivotan teille kaikkea hyvää seuraavaan kertaan asti. Pysykää tällaisina, niin kaikki on hyvin.......boris
Todella hienosti sujui kaikki. Tuotteiden koko-opas ja julkaistut arvostelut auttoivat minua löytämään oikean kokoiset nastalenkkarit. Ne ovat laadukkaat ja juuri sopivat. Maksuvaihtoehtojakin oli useita. Kiitos erinomaisesta asiakaskokemuksesta :)
Vapaan toimituksen raja on vähän liian korkealla.
En saanut alennuskoodia syötettyä tilaukseen, mutta sain hyvää apua sen korjaamiseen, kun lähetin sähköpostia. ◽
Minulle, joka olen "satunnainen" asiakas, se selvästi hyväksyttiin.
Mielestäni teidän ei tarvitse parantaa palveluanne. Kaikki sujui erittäin hyvin.
Rakastan ulkoiluvaatteita, ja sivustonne on mahtava. Hyvää laatua, hyvä valikoima ja hyvät hinnat.
Oikein hyvä takki ja palvelu.
Erittäin nopea toimitus.
Erinomainen palvelu ja kilpailukykyiset hinnat. Harkitsen ehdottomasti Scandinavian Outdooria myös jatkossa. Minun puolestani kaikki sujui mainiosti..
Tilaaminen oli helppoa ja eteni johdonmukaisesti. Tuotteet, joista valita, olivat laadukkaita. Toimitus toteutui luvatussa ajassa.
Hyvin toimiva, ei tule mieleen kehitysideoita
Toimitus voisi olla nopeampi.
Teillä palvelu on aina pelannut sekä normaalissa että ongelmsllisessa tilanteessa. En tiedä miten sitä enää voisi paremmaksi kehittää?
Kiitos:)
Nopea toimitus
Minulle tuli uutena tietona suomalaisuus, luulin nimen perusteella että on pohjoismainen ketju. Hieno juttu jota kannattaa korostaa vielä enemmänkin.
Olin todella tyytyväinen käyttämäänne minimaaliseen pakkaukseen. Tämä on ensimmäinen yritys, jonka kohdalla olen törmännyt näin vähäiseen pakkausmateriaaliin. Bonuksena oli vielä se, että pakkaus on kierrätettävää. Erittäin ympäristötietoista.
Kiitos.
En muista kyselyä tehdessäni, oliko maksuvaihtoehdoissa mobilepay. Sillä maksaminen on nopeaa ja helppoa, mutta muutenkin teillä on kattavat mahdollisuudet. Mukavan yksinkertainen ja selkeä sivusto. Pidän myös teidän muusta sisällöstä oppaineen ja youtube kanavasta! Loistavaa työtä!
Tuotetiedot olivat riittävän hyvät, helpotti päätöksentekoa.
Mukava asioida, valikoima laaja ja laadukas.
Palvelu oli sujuvaa ja helppoa, toimitus nopea ja tuote laadukas. Kiitos!
Loistava mesta hankkia retkeilyravaraa tarjouksista! Hyvä te! Hyvä Suomen luonto! Pelastetaan maailma! Jessssss! :)
Kiitos kun mahdollistatte kaikille laadukkaat välineet ihan jokaiseen urheiluun. Kiitos myös vinkeistä ja ammattitaidosta Raision Kuninkojan liikkeessä.
Erinomainen palvelu
Enemmän tuotteita/valikoimaa kuukausittain vaihtuviin klubitarjouksiin.
Joistakin tuotteista on liian vähän kuvia ja muuta tietoa.
Olen todella tyytyväinen! Kaikki sujui mutkattomasti.
Kiitos hyvästä palvelusta
Itselläni se toimi täydellisesti, joten en muuttaisi mitään!
Kiitos super nopeasta toimituksesta.
Hyvää työtä, kiitos!
Olen saanut aina hyvää palvelua sekä myymälässä että verkossa.
Mukava kauppa
Erinomaista palvelua, hyvät hinnat ja kattava tuotevalikoima. Selvästi eri tasoa kuin sivustot Yhdysvalloissa.
Olen tyytyväinen palveluun◽
Valikoima on hyvä ja pidän teidän edustamista brändeistä.
Hieman enemmän toimitusvaihtoehtoja ja nopeampi käsittely tilauksesta toimitukseen.
Olen erittäin tyytyväinen ostokseeni. Haluttu tuote näytettiin aluksi mainonnalla Googlessa. Scandinavian outdoor-sivulla sain lisätietoja, tein tilauksen, maksoin sen ja seuraavana päivänä hain paketin kaupungissamme toimivasta myymälästä. Nopea, yksinkertainen, luotettava! Tuote on korkealaatuinen, todella pidin siitä! Ihana palvelu!
Kiitos palvelusta, kun unohdin laittaa lahjakortin, niin asia korjattiin teillä hyvin.
olen erittäin tyytyväinen asiointiin sain helposti hoidettua
Kiitos hyvästä palvelusta!
Olen tilannut useita kertoja ja aina on kaikki toiminut ensiluokkaisesti, enpä keksi kehitettävää. Jatkakaa samaan malliin ◽
Ei parannettavaa
Erittäin helppo ja sujuva prosessi!
Hyvää
Tuote jonka tilasin ei oikein toimi niinkuin pitäisi. Tilasin Leki sauvat patikointiin. Sauvojen rannehihna lukot, jolla lenkin pituus säädetään ei pidä.
YT:Esa
Mahtavat myyjät.
Toimitus oli tosi nopea.
Olen selannut oppaitakin, en vain tämän tilauksen yhteydessä. Ne on hyviä ◽
Nopeaa ja hyvää palvelua!
Kaikki toimi hyvin.
Nopeus keskeistä. Hyvin meni
Toimitus oli erittäin nopea ja paketissa mukana olleet männynsiemenet hauska juttu huomioida ympäristöä.
Nopea toimitus ja kaikki tilaamani jutut ovat olleet sopivia/hyviä
Nopeampi toimitusaika Ruotsiin. Ilmainen toimitusvaihtoehto. Maksu American Expressillä.
Kaikki oli kunnossa, kiitos.
Kiitos erittäin nopeasti toimituksesta ja ystävällisestä palvelusta!
Palvelu on hyvää ja nopeaa! Ei lisättävää!
En keksi kehitettävää, mutta erittäin iso plussa todella nopeasta toimituksesta!
Kaikki sujui hyvin, tässä tilauksessa ei parannettavaa. Klarnasta iso plussa!
Selkeä, helppo ja hyvä verkkokauppa. En muuttaisi mitään. Kiitos ja hyvää kesää.
Ei mitään parannettavaa.
Ensiluokkaista palvelua.
Kiitos
Klarnan käyttö maksuvaihtoehtona on iso plussa
Instabox- tai Budbee-toimitusvaihtoehto puuttuu
Männynsiemenistä plussaa :)
Ei valittamista, tyytyväinen asiakas
En tiedä. Verkkosivunne on ihan ok, mutta olen erittäin tyytyväinen tuotteeseeni.
Täydellinen kokemus kaikin puolin, en keksi mitään parannettavaa.
Olen erittäin tyytyväinen palveluunne ja verkkokauppaanne.
Hyvä konsepti, siitä helppo jatkaa◽
Yllätyin todella nopeasta toimituksesta! Torstai-aamuna tilaus sisään ja jo perjantaina kilahti puhelimeen ilmoitus että tilaus on noudettavissa lähimarketista.
Kiitos chat palvelulle. Vertailimme makuupusseja ja päädyin oikeaan ratkaisuun hänen neuvojen mukaan. Olisin muuten varmaan tilannut riittämättömän lämpöarvon.
Kaikki sujui hyvin ja nopeasti
Olen tyytyväinen varsinkin toim.ajat
Ostin kengät melkein täysin ihmisten palautteiden perusteella, huippua että niitä oli olemassa!
Hyvä hinta ja mukava tuote
Ainahan voi toivoa vielä laajempaa valikoimaa ja hyviä tarjouksia :)
Palvelu oli erittäin nopeaa. Tilaus oli noutopisteessä noin 40h tilauksessa. Välimatkaa oli kuitenkin n. 600 km. Tilasin teiltä 2-h tunneliteltan joka sopisi hyvin moottoripyöräretkille. Teltta olikin todella kompaktissa paketissa, pituus vain 30 cm ja hyvät vesipilariarvot. Juuri se mitä olin hakemassa. Kiitos.
Kitos hyvistä tuotteista,
Tavaroiden toimitus oli salamannopea, tilauksesta alle vuorokaudessa olivat jo perillä, kiitos. :)
Kaikki toimii hyvin. Ei juuri kehittämisen tarvetta. Toimitus oli nopea. Palauttaminen helppoa ja selkeää.
Se oli täydellinen. Tilaan lisää tulevaisuudessa!
Hieno verkkosivujen ulkoasu, todella nopea pakkauksen valmistelu ja toimitus. Olen tyytyväinen asiakas :)
Tuli erittäin nopeasti, kiitos
Todella hyvä ja nopea palvelu !
Hyvä tuote ja hyvä toimitus
Ei kehitettävää. Olin todella vaikuttunut asiakaspalvelun tasosta sekä siitä, kuinka nopeasti sähköposteihin ja verkkokeskusteluihin vastattiin.
Verkko-ostaminen toimi erittäin hyvin ja toimitus toimi niin kuin oli luvattu. Tuote oli kuvauksen mukainen.
Tyytyväinen ostokseen ja nopeaan toimitukseen.
Tuotteen toimitus oli todella nopeaa ja sujuvaa.
Turun myymälän myyjien asiantuntemus ja palvelu ensiluokkaista!!
Ei muualla ole näin ripeää toimitusta ja palautusta kuin teillä. Kaikki toimii hienosti ei valittamista. Harmi kun kaikki vaatteet ei ole sopivia ◽
Kaikki toimi erinomaisesti!
Nopea toimitus on aina hyvä asia verkkokaupassa
Erittäin tyytyväinen osaamista juoksulenkkareihin.Ostan teiltä jatkossakin.
Tämän parempaa nettikauppaa ei olekaan. Sivusto miellyttävä selata, nopea toiminta..ja sopivasti aleja◽
Mielestäni erinomaista palvelua helppo tilata ja huippu nopea toimitus.Kiitos!
Kaikki sujui helposti ja toimitus oli nopea kuten toivoinkin.
Hyvä ja hyödyllinen verkkosivusto
Tarkempi kuvaus / lisätietoa joistakin tuotteistamme.
Niinpä, vaikeaa siitä tulee, kun homma on jo näinkin hyvällä mallilla.
Kaikki sujui täydellisesti! Nopea toimitus ja mahdollisuus maksaa Klarnalla tekee asioinnista mukavaa.
Tilaus oli helppoa ja toimitus todella nopeaa, kiitos.
Hyvä ja nopea toimitus
Sivustonne on erittäin helppokäyttöinen, en muuttaisi siinä mitään :)
mahtava kauppa!!!
Tykkään tilata teiltä, tilaaminen on helppoa ja tavarat saapuvat nopeasti perille. Kiitos teille hyvästä palvelusta ◽
Palvelun kanssa ei ollut mitään ongelmaa, loistava palvelu ja nopea toimitus.
Kiitos, kaikki toimivat hyvin ja tilaamani tuote oli erittäin laadukas ja hyvänhintainen!. Erittäin tyytyväinen palveluun! Erittäin nopea toimitus!
En löydä mitään mitä voisi kehittää.
Hei, fantastinen palvelu ja loistava tuote loistavaan hintaan, jatkakaa samaan malliin!
Sivut on selkeät ja helppokäyttöiset :)
Minulla kaikki toimi hyvin.
Erinomainen palvelu ja toimitus!
Chat toimi hienosti, sain hyvän vinkin sitä kautta.
Kokonaisuudessaan toimiva.
Jatkakaa samaan malliin. Hyvää toimintaa!
Nopeaa palvelua, tuote tuli nopeasti perille!
Erinomainen palvelu, nopea toimitus Yhdysvaltoihin. Hieno tuotevalikoima.
Kiitos nopeasta toimituksesta!
Nopea palvelu, kiitos!
Ajattelin, että kaikki oli oikein hyvää
Kaikki toimii =)
Olin tyytyväinen ostokseeni. Ja todella nopea toimitus.
Erinomainen tuote uskomattoman nopealla toimituksella! Tilasin iltapäivällä ja illalla kengät söivät jo maan kamaraa!
Ei voi enää paljoa kehittää ◽
Toimituksen ja kuljetuksen seuraaminen oli helppoa❣◽
Kiitoksia koko SO:n porukalle, teiltä saa aina todella hyvää ja osaavaa palvelua ja hyviä tarjouksia!
kerrassaan hyvää palvelua, kuten aina
Kiitos. Kauppanne toimii oikein hyvin.
Kaikki oli kunnossa, kiitos.
Kiitos, kaikki sujui hyvin
Minä olen ollut tyytyväinen joka kerta, kun olen käyttänyt palveluanne.
Kaikki on toiminut hyvin tähän mennessä :)
Nyt tilaus lähti seuraavana päivänä, miten tilausten pitäisikin mennä.
Loistavaa palvelua! Tilaus oli helppoa, tuli nopeasti postitse, tuote oli kuvauksen mukaisesti täydellinen ja maksuvaihtoehtona lasku, ei mitään moitittavaa. Jatkakaa samaan malliin!
Helppo sivusto käyttää ja tuote oli nopeasti toimitettu noutopisteeseen.
Olen hyvin tyytyväinen palveluunne eikä siinä mielestäni ole parannettavaa
Hyvää työtä porukka ◽◽
Tilauksen tekeminen on ollut helppoa ja toimitus on ollut aina nopea. Kiitos!
Nopeaa ja hyvää palvelua, kiitos
Täydellinen palvelu!
Todella nopea toimitus. Kiitos!