Mitä asiakkaamme tykkäävät meistä?

Asiakkaidemme kokemuksia Scandinavian Outdoor verkkokaupasta ja tuotteista.

Verkkokauppa

Läpeensä loistava yritys. Epäröin hieman tilaamista näin kaukaa toisesta maasta, mutta palvelu oli täydellistä ja minusta tulee pitkäaikainen asiakas. Kiitos!!
Vahvistettu ostaja
laajempi valikoima
Vahvistettu ostaja
Kaikki toimi hyvin!
Vahvistettu ostaja
Mielestäni kaikki toimii hienosti.
Vahvistettu ostaja
Paras palvelu
Vahvistettu ostaja
Aina huomaavaista ja ammattitaitoista palvelua Salon toimistolla!
Vahvistettu ostaja
Kaikki sujui hyvin ostokokemuksen osalta, ja olen erittäin tyytyväinen verkkochatissä saamaani neuvontaan.
Vahvistettu ostaja
Hyvä juttu, piste!
Vahvistettu ostaja
Kaikki hyvin – ei ongelmia – kiitos! :-)
Vahvistettu ostaja
Palvelumme oli hyvää. Parannettavaa ei ole.
Vahvistettu ostaja
Erittäin hyvää palvelua ja loistavia tuotteita.
Vahvistettu ostaja
Mahtava verkkokauppa, jossa on ainutlaatuisia tuotteita, ja toimitus oli uskomattoman nopea!
Vahvistettu ostaja
Kiitos paljon! Lähetä toki teksti, jonka haluat käännettäväksi suomeksi, niin aloitan heti.
Vahvistettu ostaja
Erittäin nopea palvelu
Vahvistettu ostaja
Haluan kiittää Scandinavian Outdooria laskettelupuolen kehittämisestä! Aiemmin niin sanotut huippuluokan sukset piti tilata ulkomailta, sillä tarjonta Suomessa oli hyvin rajallinen. Valikoima on kattava ja monipuolinen.
Vahvistettu ostaja
Hyvä ja laaja valikoima kaikkea!
Vahvistettu ostaja
Hyvin huollettu palvelu!
Vahvistettu ostaja
Oli hyvä juttu, että pystyin vaihtamaan tilaukseni toimitusosoitteen heti viikon ensimmäisenä arkiaamuna!
Vahvistettu ostaja
Kaikki sujui todella hyvin! ◽
Vahvistettu ostaja
Kaikki näyttäisi olevan kunnossa.
Vahvistettu ostaja
Hyvää palvelua heti.
Vahvistettu ostaja
Sujui hyvin, ei lisättävää.
Vahvistettu ostaja
Palvelu on minulle riittävän hyvä, kiitos.
Vahvistettu ostaja
Nopea palvelu
Vahvistettu ostaja
Se oli kaikin puolin hyvää
Vahvistettu ostaja
Todella nopea toimitus ja tuote on juuri sellainen kuin halusin, kiitos!
Vahvistettu ostaja
Erittäin hyvä kokemus, kaikki sujui täydellisesti. Kiitos.
Vahvistettu ostaja
Loistava
Vahvistettu ostaja
Kokemukseni aikana ei ollut mitään moitittavaa – koko prosessi sujui alusta loppuun helposti ja vaivattomasti.
Vahvistettu ostaja
Tilaus onnistui helposti. Ei kehitettävää.
Vahvistettu ostaja
Tanskalaisena pidän hyvänä, että ruotsalaisille ja tanskalaisille verkkokaupoille on vaihtoehto. Hyvä myös, että teillä on suomalaisia tuotteita, joita ei saa Tanskasta. Ostin Martiini mef8 -taittoveitsen, jota en löytänyt Tanskasta. Käytän SO:ta jatkossakin.
Vahvistettu ostaja
Tilaaminen oli helppoa ja tuote tuli perille nopeasti. Ei moitittavaa prosessissa, kaikki toimi hienosti.
Vahvistettu ostaja
Nopea ja hyvä toimitus, kun tavaraa ei ollut saatavilla lähempää. Kiitos hyvästä palvelusta ◽
Vahvistettu ostaja
Hyvää työtä, jatka samaan malliin!
Vahvistettu ostaja
Teillä on komia kauppa ja palvelu! :)
Vahvistettu ostaja
turvallista ja toimivaa. pidän.
Vahvistettu ostaja
Kaikki sujui hyvin
Vahvistettu ostaja
Kaikin puolin loistava palvelu kun asioin myymälässä sekä viestitse asiakaspalvelun kautta ja verkkosivu on helppokäyttöinen sekä ostaminen tehty helpoksi.
Vahvistettu ostaja
Minulla ei ole sinulle parannusehdotuksia. Olen erittäin tyytyväinen.
Vahvistettu ostaja
Tosi hyvä ja ammatillinen palvelua! Kiitoksia paljon!
Vahvistettu ostaja
Todella sujuva ja nopea ostotapahtuma.
Vahvistettu ostaja
Ylipäätään kaikissa verkkokaupoissa on plussaa se, että tuotteiden kirjoitettuihin kuvauksiin panostetaan ja tietenkin useampi tuotekuvakin on eduksi.
Vahvistettu ostaja
Kaikki kunnossa!
Vahvistettu ostaja
Teitte hienoa työtä palvelunne kanssa. Jatkakaa samaan malliin myös jatkossa.
Vahvistettu ostaja
On hyvä, että teillä on laaja tuotevalikoima.
Vahvistettu ostaja
Pidin todella paljon tuotekuvauksesta, sillä sen avulla ymmärsin, millaisesta varusteesta on kyse, ja myös arvostelut olivat erittäin hyödyllisiä. Sivuillanne tuotekuvaukset vaikuttavat olevan "valaisevampia" eivätkä vain pakollinen minimi ilman näkökulmaa todellisesta käytöstä. Kiitos, ja tilaan varmasti jatkossakin!
Vahvistettu ostaja
Ei nyt tule mieleen mitään kehitettävää. Nopea toimitus oli ja tuote odotetun kaltainen ja hyvin kuvattu mitat.
Vahvistettu ostaja
Kiitos hyvästä ja nopeasta palvelusta! Hyvää kevään odotusta◽
Vahvistettu ostaja
Olisin itse halunnut valita noutopisteen, nyt se valittiin automaattisesti ja meni hölmöön paikkaan.
Vahvistettu ostaja
Koska olen pitkä, olisi mukavaa, jos pitkiä vaatteita voisi suodattaa helpommin ja niiden tarkka pituus olisi ilmoitettu.
Vahvistettu ostaja
Paras verkkokauppa retkeilyvarusteiden hankintaan eikä tule mieleen muuta kehitysideaa kuin ehkä tarkempia tuotetietoja vaatteiden ja asusteiden painosta.
Vahvistettu ostaja
Hyvä valikoima ja asiointi. Eipä sen enempää mielessä.
Vahvistettu ostaja
Kaikki hyvin
Vahvistettu ostaja
Mielestäni tuotteet ja hinnat olivat hyvin esillä. Maksaminen oli sujuvaa. En osaa sanoa miten palvelua voi kehittää. Itse olin tyytyväinen palveluun.
Vahvistettu ostaja
Asioin liikkeessä ja palvelu oli hyvä
Vahvistettu ostaja
Kaikki meni hyvin - kiitos!
Vahvistettu ostaja
En keksi mitään, nopea toimitus ja sujuvat kaupat! ◽
Vahvistettu ostaja
Hieman minua aluksi arvellutti, koska en ole aiemmin tilannut kenkiä postimyynnistä saati nettikaupasta. Kengät oivat juuri minun kokoa ja toimivat erittäin hyvin. Olen niin tyytyväinen palveluunne etten soisi sen muuttuvan.
Vahvistettu ostaja
Kaikki sujui täysin moitteettomasti. Asun Etelä-Ruotsissa, mutta toimitus kesti yhtä kauan kuin se olisi tullut naapurista. Sain koko ajan tarkat tiedot toimituksen etenemisestä. Palaan varmasti uudelleen! //Mats
Vahvistettu ostaja
Tuotevalikoima ja verkkokauppa ansaitsevat täydet pisteet, mutta tuotteiden pakkaamiseen voisi kiinnittää jatkossa huomiota :-)
Vahvistettu ostaja
Ei mitään valittamista. Tilaus ja toimitus sujuivat ongelmitta.
Vahvistettu ostaja
Pysykää tällaisina. Olen erittäin tyytyväinen Scandinavian Outdooriin. Asiakaspalvelu on loistavaa, kaikki sujui hyvin. Tulen aina käymään SO:lla ja tekemään ostoksia siellä. Ja tietysti suosittelen SO:ta. Toivotan teille kaikkea hyvää seuraavaan kertaan asti. Pysykää tällaisina, niin kaikki on hyvin.......boris
Vahvistettu ostaja
Todella hienosti sujui kaikki. Tuotteiden koko-opas ja julkaistut arvostelut auttoivat minua löytämään oikean kokoiset nastalenkkarit. Ne ovat laadukkaat ja juuri sopivat. Maksuvaihtoehtojakin oli useita. Kiitos erinomaisesta asiakaskokemuksesta :)
Vahvistettu ostaja
Vapaan toimituksen raja on vähän liian korkealla.
Vahvistettu ostaja
En saanut alennuskoodia syötettyä tilaukseen, mutta sain hyvää apua sen korjaamiseen, kun lähetin sähköpostia. ◽
Vahvistettu ostaja
Minulle, joka olen "satunnainen" asiakas, se selvästi hyväksyttiin.
Vahvistettu ostaja
Mielestäni teidän ei tarvitse parantaa palveluanne. Kaikki sujui erittäin hyvin.
Vahvistettu ostaja
Rakastan ulkoiluvaatteita, ja sivustonne on mahtava. Hyvää laatua, hyvä valikoima ja hyvät hinnat.
Vahvistettu ostaja
Oikein hyvä takki ja palvelu.
Vahvistettu ostaja
Erittäin nopea toimitus.
Vahvistettu ostaja
Erinomainen palvelu ja kilpailukykyiset hinnat. Harkitsen ehdottomasti Scandinavian Outdooria myös jatkossa. Minun puolestani kaikki sujui mainiosti..
Vahvistettu ostaja
Tilaaminen oli helppoa ja eteni johdonmukaisesti. Tuotteet, joista valita, olivat laadukkaita. Toimitus toteutui luvatussa ajassa.
Vahvistettu ostaja
Hyvin toimiva, ei tule mieleen kehitysideoita
Vahvistettu ostaja
Toimitus voisi olla nopeampi.
Vahvistettu ostaja
Teillä palvelu on aina pelannut sekä normaalissa että ongelmsllisessa tilanteessa. En tiedä miten sitä enää voisi paremmaksi kehittää? Kiitos:)
Vahvistettu ostaja
Nopea toimitus
Vahvistettu ostaja
Minulle tuli uutena tietona suomalaisuus, luulin nimen perusteella että on pohjoismainen ketju. Hieno juttu jota kannattaa korostaa vielä enemmänkin.
Vahvistettu ostaja
Olin todella tyytyväinen käyttämäänne minimaaliseen pakkaukseen. Tämä on ensimmäinen yritys, jonka kohdalla olen törmännyt näin vähäiseen pakkausmateriaaliin. Bonuksena oli vielä se, että pakkaus on kierrätettävää. Erittäin ympäristötietoista. Kiitos.
Vahvistettu ostaja
En muista kyselyä tehdessäni, oliko maksuvaihtoehdoissa mobilepay. Sillä maksaminen on nopeaa ja helppoa, mutta muutenkin teillä on kattavat mahdollisuudet. Mukavan yksinkertainen ja selkeä sivusto. Pidän myös teidän muusta sisällöstä oppaineen ja youtube kanavasta! Loistavaa työtä!
Vahvistettu ostaja
Tuotetiedot olivat riittävän hyvät, helpotti päätöksentekoa.
Vahvistettu ostaja
Mukava asioida, valikoima laaja ja laadukas.
Vahvistettu ostaja
Palvelu oli sujuvaa ja helppoa, toimitus nopea ja tuote laadukas. Kiitos!
Vahvistettu ostaja
Loistava mesta hankkia retkeilyravaraa tarjouksista! Hyvä te! Hyvä Suomen luonto! Pelastetaan maailma! Jessssss! :)
Vahvistettu ostaja
Kiitos kun mahdollistatte kaikille laadukkaat välineet ihan jokaiseen urheiluun. Kiitos myös vinkeistä ja ammattitaidosta Raision Kuninkojan liikkeessä.
Vahvistettu ostaja
Erinomainen palvelu
Vahvistettu ostaja
Enemmän tuotteita/valikoimaa kuukausittain vaihtuviin klubitarjouksiin.
Vahvistettu ostaja
Joistakin tuotteista on liian vähän kuvia ja muuta tietoa.
Vahvistettu ostaja
Olen todella tyytyväinen! Kaikki sujui mutkattomasti.
Vahvistettu ostaja
Kiitos hyvästä palvelusta
Vahvistettu ostaja
Itselläni se toimi täydellisesti, joten en muuttaisi mitään!
Vahvistettu ostaja
Kiitos super nopeasta toimituksesta.
Vahvistettu ostaja
Hyvää työtä, kiitos!
Vahvistettu ostaja
Olen saanut aina hyvää palvelua sekä myymälässä että verkossa.
Vahvistettu ostaja
Mukava kauppa
Vahvistettu ostaja
Erinomaista palvelua, hyvät hinnat ja kattava tuotevalikoima. Selvästi eri tasoa kuin sivustot Yhdysvalloissa.
Vahvistettu ostaja
Olen tyytyväinen palveluun◽
Vahvistettu ostaja
Valikoima on hyvä ja pidän teidän edustamista brändeistä.
Vahvistettu ostaja
Hieman enemmän toimitusvaihtoehtoja ja nopeampi käsittely tilauksesta toimitukseen.
Vahvistettu ostaja
Olen erittäin tyytyväinen ostokseeni. Haluttu tuote näytettiin aluksi mainonnalla Googlessa. Scandinavian outdoor-sivulla sain lisätietoja, tein tilauksen, maksoin sen ja seuraavana päivänä hain paketin kaupungissamme toimivasta myymälästä. Nopea, yksinkertainen, luotettava! Tuote on korkealaatuinen, todella pidin siitä! Ihana palvelu!
Vahvistettu ostaja
Kiitos palvelusta, kun unohdin laittaa lahjakortin, niin asia korjattiin teillä hyvin.
Vahvistettu ostaja
olen erittäin tyytyväinen asiointiin sain helposti hoidettua
Vahvistettu ostaja
Kiitos hyvästä palvelusta!
Vahvistettu ostaja
Olen tilannut useita kertoja ja aina on kaikki toiminut ensiluokkaisesti, enpä keksi kehitettävää. Jatkakaa samaan malliin ◽
Vahvistettu ostaja
Ei parannettavaa
Vahvistettu ostaja
Erittäin helppo ja sujuva prosessi!
Vahvistettu ostaja
Hyvää
Vahvistettu ostaja
Tuote jonka tilasin ei oikein toimi niinkuin pitäisi. Tilasin Leki sauvat patikointiin. Sauvojen rannehihna lukot, jolla lenkin pituus säädetään ei pidä. YT:Esa
Vahvistettu ostaja
Mahtavat myyjät.
Vahvistettu ostaja
Toimitus oli tosi nopea.
Vahvistettu ostaja
Olen selannut oppaitakin, en vain tämän tilauksen yhteydessä. Ne on hyviä ◽
Vahvistettu ostaja
Nopeaa ja hyvää palvelua!
Vahvistettu ostaja
Kaikki toimi hyvin.
Vahvistettu ostaja
Nopeus keskeistä. Hyvin meni
Vahvistettu ostaja
Toimitus oli erittäin nopea ja paketissa mukana olleet männynsiemenet hauska juttu huomioida ympäristöä.
Vahvistettu ostaja
Nopea toimitus ja kaikki tilaamani jutut ovat olleet sopivia/hyviä
Vahvistettu ostaja
Nopeampi toimitusaika Ruotsiin. Ilmainen toimitusvaihtoehto. Maksu American Expressillä.
Vahvistettu ostaja
Kaikki oli kunnossa, kiitos.
Vahvistettu ostaja
Kiitos erittäin nopeasti toimituksesta ja ystävällisestä palvelusta!
Vahvistettu ostaja
Palvelu on hyvää ja nopeaa! Ei lisättävää!
Vahvistettu ostaja
En keksi kehitettävää, mutta erittäin iso plussa todella nopeasta toimituksesta!
Vahvistettu ostaja
Kaikki sujui hyvin, tässä tilauksessa ei parannettavaa. Klarnasta iso plussa!
Vahvistettu ostaja
Selkeä, helppo ja hyvä verkkokauppa. En muuttaisi mitään. Kiitos ja hyvää kesää.
Vahvistettu ostaja
Ei mitään parannettavaa. Ensiluokkaista palvelua. Kiitos
Vahvistettu ostaja
Klarnan käyttö maksuvaihtoehtona on iso plussa
Vahvistettu ostaja
Instabox- tai Budbee-toimitusvaihtoehto puuttuu
Vahvistettu ostaja
Männynsiemenistä plussaa :)
Vahvistettu ostaja
Ei valittamista, tyytyväinen asiakas
Vahvistettu ostaja
En tiedä. Verkkosivunne on ihan ok, mutta olen erittäin tyytyväinen tuotteeseeni.
Vahvistettu ostaja
Täydellinen kokemus kaikin puolin, en keksi mitään parannettavaa. Olen erittäin tyytyväinen palveluunne ja verkkokauppaanne.
Vahvistettu ostaja
Hyvä konsepti, siitä helppo jatkaa◽
Vahvistettu ostaja
Yllätyin todella nopeasta toimituksesta! Torstai-aamuna tilaus sisään ja jo perjantaina kilahti puhelimeen ilmoitus että tilaus on noudettavissa lähimarketista.
Vahvistettu ostaja
Kiitos chat palvelulle. Vertailimme makuupusseja ja päädyin oikeaan ratkaisuun hänen neuvojen mukaan. Olisin muuten varmaan tilannut riittämättömän lämpöarvon.
Vahvistettu ostaja
Kaikki sujui hyvin ja nopeasti
Vahvistettu ostaja
Olen tyytyväinen varsinkin toim.ajat
Vahvistettu ostaja
Ostin kengät melkein täysin ihmisten palautteiden perusteella, huippua että niitä oli olemassa!
Vahvistettu ostaja
Hyvä hinta ja mukava tuote
Vahvistettu ostaja
Ainahan voi toivoa vielä laajempaa valikoimaa ja hyviä tarjouksia :) Palvelu oli erittäin nopeaa. Tilaus oli noutopisteessä noin 40h tilauksessa. Välimatkaa oli kuitenkin n. 600 km. Tilasin teiltä 2-h tunneliteltan joka sopisi hyvin moottoripyöräretkille. Teltta olikin todella kompaktissa paketissa, pituus vain 30 cm ja hyvät vesipilariarvot. Juuri se mitä olin hakemassa. Kiitos.
Vahvistettu ostaja
Kitos hyvistä tuotteista,
Vahvistettu ostaja
Tavaroiden toimitus oli salamannopea, tilauksesta alle vuorokaudessa olivat jo perillä, kiitos. :)
Vahvistettu ostaja
Kaikki toimii hyvin. Ei juuri kehittämisen tarvetta. Toimitus oli nopea. Palauttaminen helppoa ja selkeää.
Vahvistettu ostaja
Se oli täydellinen. Tilaan lisää tulevaisuudessa!
Vahvistettu ostaja
Hieno verkkosivujen ulkoasu, todella nopea pakkauksen valmistelu ja toimitus. Olen tyytyväinen asiakas :)
Vahvistettu ostaja
Tuli erittäin nopeasti, kiitos
Vahvistettu ostaja
Todella hyvä ja nopea palvelu !
Vahvistettu ostaja
Hyvä tuote ja hyvä toimitus
Vahvistettu ostaja
Ei kehitettävää. Olin todella vaikuttunut asiakaspalvelun tasosta sekä siitä, kuinka nopeasti sähköposteihin ja verkkokeskusteluihin vastattiin.
Vahvistettu ostaja
Verkko-ostaminen toimi erittäin hyvin ja toimitus toimi niin kuin oli luvattu. Tuote oli kuvauksen mukainen.
Vahvistettu ostaja
Tyytyväinen ostokseen ja nopeaan toimitukseen.
Vahvistettu ostaja
Tuotteen toimitus oli todella nopeaa ja sujuvaa.
Vahvistettu ostaja
Turun myymälän myyjien asiantuntemus ja palvelu ensiluokkaista!!
Vahvistettu ostaja
Ei muualla ole näin ripeää toimitusta ja palautusta kuin teillä. Kaikki toimii hienosti ei valittamista. Harmi kun kaikki vaatteet ei ole sopivia ◽
Vahvistettu ostaja
Kaikki toimi erinomaisesti!
Vahvistettu ostaja
Nopea toimitus on aina hyvä asia verkkokaupassa
Vahvistettu ostaja
Erittäin tyytyväinen osaamista juoksulenkkareihin.Ostan teiltä jatkossakin.
Vahvistettu ostaja
Tämän parempaa nettikauppaa ei olekaan. Sivusto miellyttävä selata, nopea toiminta..ja sopivasti aleja◽
Vahvistettu ostaja
Mielestäni erinomaista palvelua helppo tilata ja huippu nopea toimitus.Kiitos!
Vahvistettu ostaja
Kaikki sujui helposti ja toimitus oli nopea kuten toivoinkin.
Vahvistettu ostaja
Hyvä ja hyödyllinen verkkosivusto
Vahvistettu ostaja
Tarkempi kuvaus / lisätietoa joistakin tuotteistamme.
Vahvistettu ostaja
Niinpä, vaikeaa siitä tulee, kun homma on jo näinkin hyvällä mallilla.
Vahvistettu ostaja
Kaikki sujui täydellisesti! Nopea toimitus ja mahdollisuus maksaa Klarnalla tekee asioinnista mukavaa.
Vahvistettu ostaja
Tilaus oli helppoa ja toimitus todella nopeaa, kiitos.
Vahvistettu ostaja
Hyvä ja nopea toimitus
Vahvistettu ostaja
Sivustonne on erittäin helppokäyttöinen, en muuttaisi siinä mitään :)
Vahvistettu ostaja
mahtava kauppa!!!
Vahvistettu ostaja
Tykkään tilata teiltä, tilaaminen on helppoa ja tavarat saapuvat nopeasti perille. Kiitos teille hyvästä palvelusta ◽
Vahvistettu ostaja
Palvelun kanssa ei ollut mitään ongelmaa, loistava palvelu ja nopea toimitus.
Vahvistettu ostaja
Kiitos, kaikki toimivat hyvin ja tilaamani tuote oli erittäin laadukas ja hyvänhintainen!. Erittäin tyytyväinen palveluun! Erittäin nopea toimitus! En löydä mitään mitä voisi kehittää.
Vahvistettu ostaja
Hei, fantastinen palvelu ja loistava tuote loistavaan hintaan, jatkakaa samaan malliin!
Vahvistettu ostaja
Sivut on selkeät ja helppokäyttöiset :)
Vahvistettu ostaja
Minulla kaikki toimi hyvin.
Vahvistettu ostaja
Erinomainen palvelu ja toimitus!
Vahvistettu ostaja
Chat toimi hienosti, sain hyvän vinkin sitä kautta.
Vahvistettu ostaja
Kokonaisuudessaan toimiva.
Vahvistettu ostaja
Jatkakaa samaan malliin. Hyvää toimintaa!
Vahvistettu ostaja
Nopeaa palvelua, tuote tuli nopeasti perille!
Vahvistettu ostaja
Erinomainen palvelu, nopea toimitus Yhdysvaltoihin. Hieno tuotevalikoima.
Vahvistettu ostaja
Kiitos nopeasta toimituksesta!
Vahvistettu ostaja
Nopea palvelu, kiitos!
Vahvistettu ostaja
Ajattelin, että kaikki oli oikein hyvää
Vahvistettu ostaja
Kaikki toimii =)
Vahvistettu ostaja
Olin tyytyväinen ostokseeni. Ja todella nopea toimitus.
Vahvistettu ostaja
Erinomainen tuote uskomattoman nopealla toimituksella! Tilasin iltapäivällä ja illalla kengät söivät jo maan kamaraa! Ei voi enää paljoa kehittää ◽
Vahvistettu ostaja
Toimituksen ja kuljetuksen seuraaminen oli helppoa❣◽
Vahvistettu ostaja
Kiitoksia koko SO:n porukalle, teiltä saa aina todella hyvää ja osaavaa palvelua ja hyviä tarjouksia!
Vahvistettu ostaja
kerrassaan hyvää palvelua, kuten aina
Vahvistettu ostaja
Kiitos. Kauppanne toimii oikein hyvin.
Vahvistettu ostaja
Kaikki oli kunnossa, kiitos.
Vahvistettu ostaja
Kiitos, kaikki sujui hyvin
Vahvistettu ostaja
Minä olen ollut tyytyväinen joka kerta, kun olen käyttänyt palveluanne.
Vahvistettu ostaja
Kaikki on toiminut hyvin tähän mennessä :)
Vahvistettu ostaja
Nyt tilaus lähti seuraavana päivänä, miten tilausten pitäisikin mennä.
Vahvistettu ostaja
Loistavaa palvelua! Tilaus oli helppoa, tuli nopeasti postitse, tuote oli kuvauksen mukaisesti täydellinen ja maksuvaihtoehtona lasku, ei mitään moitittavaa. Jatkakaa samaan malliin!
Vahvistettu ostaja
Helppo sivusto käyttää ja tuote oli nopeasti toimitettu noutopisteeseen.
Vahvistettu ostaja
Olen hyvin tyytyväinen palveluunne eikä siinä mielestäni ole parannettavaa
Vahvistettu ostaja
Hyvää työtä porukka ◽◽
Vahvistettu ostaja
Tilauksen tekeminen on ollut helppoa ja toimitus on ollut aina nopea. Kiitos!
Vahvistettu ostaja
Nopeaa ja hyvää palvelua, kiitos
Vahvistettu ostaja
Täydellinen palvelu!
Vahvistettu ostaja
Todella nopea toimitus. Kiitos!
Vahvistettu ostaja