< Takaisin

Tilauksen tekeminen

Tilauksen tekeminen verkkokaupassa:

1) Valitse haluamasi tuote laajasta valikoimastamme ja lisää se ostoskoriin:

1.1) Valitse tuote.

1.2) Valitse sopiva väri.

1.3) Valitse sopiva koko. Huom! Kokovalikon alla on linkki Avaa kokotaulukko, josta saat apua oikean koon valintaan.

1.4) Paina kohdasta Lisää ostoskoriin. Tässä vaiheessa voit päättää haluatko jatkaa ostoksia vai haluatko mennä kassalle. Jos haluat jatkaa ostoksia, paina Jatka ostoksia ja toimi kuten kohdassa 1.

2) Kun olet valinnut kaikki tuotteet, mene kassalle (eli Ostoskori-sivulle) painamalla kohtaa Siirry ostoskoriin tai painamalla ostoskärryn kuvaa sivuston oikeassa ylälaidassa.

Ostoskori-sivulla voit päättää, haluatko rekisteröityä asiakkaaksemme vai tilata rekisteröitymättä. Rekisteröitymisen eduista voit lukea lisää täältä.

Tarkista, että ostoskorissa on oikea määrä tuotteita, joita haluat tilata. Tässä kohtaa voit poistaa tuotteita ostoskorista painamalla Poista. Tai voit lisätä tuotteiden määrää painamalla +-merkkiä kappalemäärän vieressä.

Jos sinulla on etukoodi, lisää se Ostoskorin kohdassa Käytä alennuskoodi tai lahjakortti.

Jos sinulla on toiveita tilaukseen liittyen, kirjoita se kohtaan Kirjoita erityistoivomus.

Paina lopuksi Siirry maksamaan

3) Maksusivu aukeaa.

3.1) Anna Yhteystietosi-kohtaan ensin sähköpostiosoitteesi ja postinumerosi.

3.2) Valitse toimitustapa- ja paikka. Lue lisää toimitustavoista.

3.3) Valitse maksutapa. Lue lisää maksutavoista.

3.4) Paina Osta.

4) Siirryt Klarnan tarjoamaan turvalliseen maksupalveluun. Voit valita maksutavaksi verkkopankin, Klarnan laskuvaihtoehdot tai Paypalin (lue Paypalista lisää täällä).

5) Toimi ohjeiden mukaan ja vie maksutapahtuma loppuun.

6) Kun tilauksesi on onnistunut, saat mailtä automaattisen tilausvahvistuksen sähköpostiisi.


< Takaisin

Tilauksen tai tuotteen peruuttaminen

Haluatko peruuttaa koko tilauksen tai osan siitä sen jälkeen, kun olet maksanut tilauksen? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme chatissa tai sähköpostitse tilaukset@scandinavianoutdoor.com, ja kerro mitä haluat peruuttaa.


< Takaisin

Mitä tapahtuu tilauksen jälkeen?

Kun olet tehnyt onnistuneen tilauksen, saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi. Tämän jälkeen tilauksen käsittelyssä varastollamme menee useimmiten 1-3 arkipäivää. Poikkeuksena tuotteet, joiden tuotekortissa lukee "Toimitusaika 5-10 päivää" tai "Toimitusaika 10-14 päivää".

Huom! Suurin osa valikoimastamme lähtee varastolta 1-3 päivän kuluessa.

Kannattaa aina tarkistaa tilaamiesi tuotteiden toimitusaika ostoskorissa ennen tilauksen maksamista. Kun tilauksesi on käsitelty varastollamme, saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen, joka sisältää paketin seurantatunnuksen. Seurantatunnuksen avulla voit seurata paketin matkaa valitsemasi kuljettajan (esim. Posti) verkkosivuilla.

Kannattaa huomioida, että sähköpostin saamisesta voi mennä useita tunteja, ennen kuin seurantatunnus aktivoituu.


< Takaisin

Voinko tilata rekisteröitymättä?

Kyllä, verkkokaupastamme voi tilata rekisteröitymättä kanta-asiakkaaksi. Nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköposti tulee kuitenkin syöttää toimitusta ja tilausvahvistusta varten.


< Takaisin

Klubitilin luominen

Voit helposti rekisteröityä Elämää ulkona -klubiasiakkaaksi ostotapahtuman yhteydessä painamalla Ostoskori-sivulla kohtaa Kirjaudu tai rekisteröidy, ja syöttämällä tietosi. Jos haluat liittyä klubiin ostamatta mitään, voit tehdä sen täällä. Elämää ulkona -klubiin voi liittyä myös kaikissa myymälöissämme.


< Takaisin

Miten saan partioalennuksen?

Partioalennuksen saat verkkokaupassa seuraavasti:

1) Rekisteröidy asiakkaaksemme.

2) Lisää tilillesi oma Partion jäsentunnuksesi ja lippukuntasi. Tämän jälkeen partioalennus näkyy ostoskorissa automaattisesti aina kun olet kirjautuneena tilillesi.

Muistathan, että partioalennus ei koske partiotuotteita, palvelutuotteita ja lahjakortteja eikä sitä voi yhdistää alennuskoodeihin eikä Elämää ulkona -klubitarjouksiin. Partioalennuksen voi yhdistää muihin tarjoustuotteisiin kuin klubitarjouksiin. Myymälöissämme saat partioalennuksen jäsenkorttia näyttämällä. Voit ladata sen sähköisesti puhelimeesi Kuksasta.


< Takaisin

Miten saan Suomen Latu -alennuksen?

Suomen Latu -jäsenedun saat verkkokaupassa seuraavasti:

1) Rekisteröidy asiakkaaksemme.

2) Lisää tilillesi oma Suomen Latu - jäsentunnuksesi. Tämän jälkeen jäsenalennus näkyy ostoskorissa automaattisesti aina kun olet kirjautuneena tilillesi.

Muistathan, että jäsenalennus ei koske partiotuotteita, palvelutuotteita ja lahjakortteja eikä sitä voi yhdistää alennuskoodeihin eikä Elämää ulkona -klubituotteisiin. Jäsenalennuksen voi yhdistää muihin tarjoustuotteisiin kuin klubitarjouksiin. Myymälöissämme saat Suomen Latu -jäsenalennuksen jäsenkorttia näyttämällä.